3 DAYTRIP Terbaik Untuk Hujung Minggu

by - July 29, 2018

Siapa yang kat sini suka bercuti? Tapi nak cari masa yang sesuai  untuk plan percutian  memang susah. Sedangkan hujung minggu merupakan masa yang tepat kalau nak rancang percutian. Di sini ada 3 Day Trip terbaik yang korang boleh spend hujung minggu korang dengan pakej dari Bahtera Kembara Holidays.


1. Daytrip Singapore




USS Globe adalah salah satu dari 9 TEMPAT yang akan BKH bawa korang menjelajah Singapore. Kalau korang nak tahu, Universal Studio adalah tempat wajib yang korang akan pergi kalau ke Singapore. Kalau tidak ke USS dikira tidak lengkap lah percutian korang di Singapore hehe.

2. Daytrip Cameron Highlands




Nak cari udara segar dan pemandangan yang jauh dari kesibukan kota? Mungkin korang boleh cuba Day Trip ke Cameron Highlands. Sambil menikmati secawan teh ditemani oleh pemandangan di Ladang Teh Boh dan adik manis kita ni yang akan membuatkan korang terlupa seketika kehidupan di kota hehehe


3. Daytrip Pulau Perhentian 


Kalau di kota sudah, di gunung pun sudah, sekarang nak cerita tentang tarikan di pulau. Di sinilah tempat yang selalu digilai pelancong untuk berswafoto dek keindahan yang mempersona lagi memukaukan - inilah Pulau Perhentian. Masih tidak percaya? Boleh cuba sendiri trip ke sini

Jadi itulah 3 Day Trip terbaik yang korang dapat gunakan hujung minggu korang untuk merancang percutian singkat. Apa lagi jom book trip korang dengan Bahtera Kembara Holidays. 


#BahteraKembaraHolidays

You May Also Like

0 comments