Mesyuarat Hari Keluarga Atsa Architect

by - September 20, 2015

Family Day Atsa Architect 2015 di Pulau Perhentian


Kali ni saya rasa ringan tangan nak menulis cerita ni, Aku tahu sebenarnya aku ni xreti sangat nak menulis dan berceloteh. Skadar kepuasan sendiri dan nak share dengan korang. Kot2 ada yang masih mencari Agen yang boleh uruskan Hari keluarga untuk persendirian, syarikat, jabatan dan lain-lain boleh lah contact Bahtera Kembara Holidays ni. =)



Kami ni aku dan Bkh Travel telah diberikan kepercayaan untuk menguruskan Hari Keluarga Atsa Architect Sdn Bhd yang beroperasi di Taman Tun Damansara Selangor. Office Bkh Travel di Kelantan, xbermakna Bkh xleh nk handle group dari luar kelantan. =)



Rasa bangga bila Company Besar macam Atsa Architect ni pun guna service kita. Untuk kali ni seramai 130 orang yang terdiri daripada Staff dan ahli keluarga dorang akan dibawa terus dari Tangga Pejabat ke Jeti Kuala Besut Terengganu. So apa nak dirisaukan, kita uruskan semuanya. Dari segi harga kita bincang kasi jadikk. 

Kami memang Customize Pakej Pulau Perhentian Dorang mengikut kesesuai dan keperluan dari Pihak ATSA. So jangan risau ya bagi yang dah ada aktiviti korang sendiri. Boleh bagi dekat kita, dan kita buatkan mengikut kepakaran kami. 

Sebelum Trip mestilah kena pergi berbincang apa aktiviti yang akan dijalankan nanti. Aku pun kali pertama jejak kawasan Taman Tun tu, so dua tiga kali jgk sesat. Hahaha Bila aku sampai je aku masuk terus ke pejabat operasi dorang. Masuk je terus napak sorang awek cun duduk dekat kaunter depan. Mungkin xberpunya lagi. hahahha jgn bini orang sudehh hahaha. Jom masuk Meeting dulu.

Bermulalah Perbincangan Kita
 Korang jangan rasa hairan/pelik, Saya datang nak bincang Pasal Family Day Trip, bukan nak bincang pasal Construction ataupun nak buat pelan bangunan. hahahha Dah nama lagi syarikat Architect, mesti lah belambak dorang punya pelan bangunan atas meja. hehehe 




Khusuk sangat Yang baju merah tu
Bila tengok Balik Gambar ni rasa macam nak gelak plakk, makin banyak saya tengok pelan bangunan kat atas meja ni. heheheh ahhhh jgn peduli. Fokus apa yang perlu dulu, Yang deal dengan saya untuk Trip ni I Call Her Kak Izan, orang nya peramah giler. hahahaha dan sangat2 bertanggujawab. Tahniah Kak Izan.


Ajk Yang Masuk dalam Meeting

Dari Kiri Kak Wan , Abg Helmy , Abg Amrul , Afiq ( Ceo Bahtera Kembara Holidays) , Kak Izan, Kak Mala, Kak Lin,  Dorang ni semua memang mesra giler dan Humble. Sepanjang dalam mesyuarat Trip, memang xkering gusi aku dibuatnya, Bergelak ketawa je kerjanya. Memang environment kerja kat sini terbaik! Patutlah ramai Staff, Orang nak remain dekat sini pun rasa selesa. 

Tq pada Orang yang ambil gambar ni, Yang akak comey dekat kaunter depan tu lah yang ambil, Kalau dia baca mesti dia senyum sorang2 sebab kena puji, hehehehe. Okey dah, saya dah ngantuk. Nati saya sambung lagi citer untuk trip ni. 

To be continue...

You May Also Like

2 comments

  1. Terima Kasih Bahtera Kembara Holidays..kami sangat-sangat happy dengan pakej dan aktiviti sepanjang berlangsungnya percutian tersebut...Insyaallah akan datang kita akan berurusan lagi walaupun kami telah bertukar committee. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama2 kasih Abg Helmy selaku committee yang super hebat. Bukan senang untuk handle 130 pax taw. tp kita boleh buat dengan jayanya =)

      Delete