Bas Persiaran Sewa Khas ( HARI KELUARGA ATSA ARCHITECT)

by - September 27, 2015


Pengankutan Dari Damansara ke Kuala Besut


Salam uoll, kali ni saya nak menulis plak pasal pengankutan untuk bawa 130 orang ahli rombongan dari Atsa Architect Sdn Bhd. Asalnya dalam Pakej Pulau Perhentian yang selalu saya jual memang tidak termasuk pengangkutan dari tempat korang ke Jeti Kuala Besut. Tapi kalau dah ramai macam tu, memang saya akan angkut ahli rombongan dari tempat korang sampai lah ke jeti. Dari Kelantan, saya ke Damansara semata2 nak pickup customer untuk ke Jeti Kuala Besut. Perjalanan saya dari Kelantan ke Damansara lebih kurang dalam 9 Jam naik bas Express Perdana semestinya selamat dan selesa. Turun dekat TBS, lepas tu dari TBS saya ambil taxi ke Puchong tambang taxi dalam RM20 jugak, lepas tu singgah dekat rumah makcik. Balik mandi dulu, kemas barang pastu terus p jumpa AJK dorang untuk perjalanan malam ni.  Badan penat xpayah nak cakap lah kan. hehehe 

Bas Perdana Express

Saya mintak dorang berkumpul depan pejabat Atsa Architect pukul 9.30 Malam. Pukul 9.00 Malam dorang dah terpacak dekat sana. Fuhhh semangat giler. hahaha So bila jumpa dorang, nampak semua happy dan excited nak p Pulau Perhentian. Penat saya dalam bas 9 jam tu terus terubat bila tengok semangat dorang ni. Dorang punya excited tu lain macam taw hehehe


Bas Setingkat


Bas Dua Tingkat 
Kali ni saya guna Dua buah Bas Rosli Travel yang disewa khas untuk ambil ahli rombongan ke Kuala Besut pergi dan balik. So bagi yang mana nak bawak group korang tapi xda transport, jangan risau lah saya boleh uruskan Bas dari tempat korang. Sebuah bas Satu tingkat dan sebuah bas dua tingkat. Memang selesa giler lah. hehehe..

Terima kasih sekali lagi kepada Ahli Rombongan Atsa Architect Sdn Bhd kerana menggunakan service bas persiaran dari Bahtera Kembara Holidays.

Bagi sesiapa sahaja yang nak SEWA BAS PERSIARAN boleh hubungi saya di Talian 019-4151375 ataupun Nombor Pejabat 09-7900854

You May Also Like

0 comments